Brugerværktøjer

Webstedsværktøjer

foreningen:foreningen

Dette er en gammel revision af dokumentet!

Foreningen

Næstved Filatelistklub (i daglig tale også Næstved Frimærkeklub)

På klubaftener sælges kaffe med kage samt øl og vand til særdeles rimelige priser.

Klubmøder starter hver tirsdag kl. 18.45, men normalt begynder aktiviteterne først kl. 19.30, for at give alle medlemmer mulighed for at deltage.

Alle aftener er der mulighed for at bytte materiale samt almindelig udveksling af oplysninger om nyt på frimærkeområdet.

Se mødeprogram for denne sæsons datoer.

Find yderligere oplysninger om foreningen i menuen til venstre.

Klubbens sponsor
Med stolthed har klubben Spar Nord, Næstved som sponsor. Klubbens medlemmer Jesper Boss Hansen & formand Mogens Tolstrup Christensen står altid til rådighed, om der er spørgsmål herom.

Gæster er altid velkomne til klubbens arrangementer.
Til klubauktioner kan gæster altid medtage lots (Se program for klubauktioner)

Hvem samler hvad?
Er du i tvivl om, hvem der nu samler hvad, kan du altid kontakte kasserer John Jensen, som er styrmand for et lille hæfte herom.

foreningen/foreningen.1454721782.txt.gz · Sidst ændret: 2016/02/06 02:23 af admin